Onsdag.

Klockan är ett. Min puls är skyhög, hjärtat skenar, blodet pumpar. Jag svettas över hela kroppen. Socialt experiment idag som gick käpprätt åt skogen. En prövning kvar idag. Och så har vi imorgon. Hur ska jag få det att gå ihop? Måste få honom att sova. Sova sova sova. Har gett honom mat men måste få honom att sova nu. Annars blir eftermiddagen ytterligare definitivt en katastrof. Om han sover får jag ialla fall en chans att andas. Att kanske äta något själv. Jag skulle verkligen behöva duscha. Igen. Borde avboka allt och bara säga "det går inte", men jag vill inte det! För jag vill ju! Onsdag och Mmö har sin "ledigdag" så jag måste hålla ut. Hålla ut i sex timmar till, när jag kan lägga pyret för natten. Sen, när han somnat, ska jag rulla in mig själv i en kokong och falla in i välförtjänt koma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0