Vallarondellen. Databloggat.

Igår var vi på min mammas koloni och så var det lunch så jag gick och handlade lunch på en känd hamburgerkedja, ni kan ju skicka mig pengar om ni vill att jag ska nämna ert namn i den här högfrekvensbesökta bloggen, ni vet vilka ni är, hamburgeras. Så tog det lång tid för att varenda svettig finnstudent från hela linköpings universitet skulle stå utan tröja och köpa burgers på burgersstället. På vägen tillbaka blev jag lite stressad för att klockan blivit så mycket. Så gick jag genom vallarondellen och skulle m-o-b-i-l-b-l-o-g-g-a lite om om vallarondellen och så gjorde jag det. Men det funkar ju inte! Det kommer ju inte in! Jag tog en fiin bild och så kommer det inte in! Merde. Så nu har jag åttiotals-DATA-bloggat om vallarondellen istället. Eller mer meta-bloggat om det där inlägget om vallarondellen som jag skrev som aldrig kom in. Aja. Nevermind. Kanske borde gå och ta på mig istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0