Pella.

Köper en docka till Dot. Dockan har en mössa. När jag ska ta av mössan märker jag att den sitter fast. Då har de häftat fast mössan i svålen på dockstackarn med såna där små plastgrejer som prislappar på kläder sitter fast med! Alltså rakt genom skallbenet! Och det är en babydocka. Babydockan har liksom inget hår! Inga lockar att gömma sina blodiga skotthål i. Jag klipper av plastbitarna. Jag ska ju ha av mössan! Hon kan ju inte ha mössa i mf juni! Så får jag försöka att pressa in plastbitsstumparna in i skallen på dockan så att de i alla fall inte sticker ut. Det går väl rätt bra. Men ändock. De är ju där. Hålen. Med plast. Det är ändå vissa uppfläkta kanter där de brassat på med avlivningspistolen. Liksom. Mitt i pannan! (Och vardera bakom öronen.) Hallå.


Men glad ändå.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-06-28 @ 10:48:56
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0