Bästa bilden.

Det här är den bästa bilden som jag någonsin tagit på Dodo. En av de bästa, i en liten bildserie med de allra bästa bilderna som jag någonsin tagit på honom. Det är den bästa, eftersom jag plåtade dem strax efter att han vaknat när han var så jävla glad! Han hade sovit förmiddag och han hade sovit länge, cirka två timmar. Han hade sovit över sin lunch. Så klockan var väl en kvart över tolv när jag tog upp honom och gick och satte honom i hans stol. Sen fixade jag med hans mat, och killen var inte alls rastlös och hungrig som han brukade, han var så jävla glad! Han var så glad att han satt och spontanttjöt små glädjetjut medans jag pillade med mikron. Så glad att jag gick och hämtade kameran. Så satt han där. Mosig och tufsig med sovmärken i huvet och alldeles alldeles bedårande. Socker.


Så glad!

Kommentarer
Postat av: Livmodern

Gött mos! Snygg unge! Jag läser ofta, kommenterar ibland. Ofta är det när jag kollar på mobilen som jag inte kommenterar, det blir för krångligt.



Men jag håller med dig. Alldeles för många läser bloggar utan utan att kommentera.

2011-06-16 @ 19:36:11
URL: http://livmodern.wordpress.com
Postat av: Ivilaj

Ååååh, men baby sweety Lou, du har världen sötaste unge! Miss you both! (Jag flåsar bara ibland, och drar mig bara i grenen när jag tror att jag har camel toe...)

2011-06-16 @ 21:40:03
Postat av: K-exet

En riktig liten pralin!! : )

2011-06-21 @ 22:59:57
Postat av: Freddie

Sööööötnos! Kram

2011-06-30 @ 09:48:01
URL: http://fredrikakrusberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0