Komplementtäcke.

Jag har duntäck året runt. Det är rätt dumt. Speciellt eftersom jag blir asvarm och sparkar av'et. Sen ligger jag och fryser, naken, utan täcke. Så härom natten när det var så JÄVLA varmt hämtade jag lovely blankit. Ett överkast jag köpte på ikea tusen år sen som jag tyckte var så himla snyggt! Jag tyckte verkligen att det var världens snyggaste! I många år. Det tycker jag inte längre. Men en go blankit är det. Det som är synd med blankit är att den kanske kunde bli lite väl hardcore. Spec de här nätterna när det inte är tropik utan mer lite regntungt ute. Så nu har jag båda. Ett ben in under downie. Blankit över allt. Jag vill gärna ha det som ett lock över hela mig. Det är nästan så jag vill krypa in huvet där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0